Tuesday, August 10, 2010

Ya Ramadhan...


Di dalam kerenadahan HATI,adaketinggian BUDI,
Dalam kemiskinan HARTA,ada kekayaan JIWA,
Dalam penyudah Sya'ban,ada penyeri RAMADHAN...

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan...

Selamat Berpuasa pada semua teman2.. Di doakan setiap kita akan mendapat keberkatannya bulan mulia ini..

Lama menghilang dari sensawang blog nie.. Sangat busy.. Dan sekarang saya dah sambung balik study saya di salah satu Ipta di Malaysia.. Dah jadi first year study semula...hihi

Maaf pada lama yang menanti sambungan novel bersiri.. :'(

Setelah hampir 2bulan saya bergelar isteri kepada En.Fahmi.. Insya-Allah saya nak sambung semula tulisan saya.. Dan saya mat mengharapkan sokongan semua.. :)

Rasa terkilan sebab xdapat kongsi berita hari bahagia saya yang berlansung pada bulan Jun lepas jadi saya ingin kongsikan bersama
MY WEDDING BLOG untuk tatapan semua.. Kalau rajin2 jenguk2 lah ye :)

Sayang semua... Selamat bersahur dan menjalani ibadah puasa.. :)
*klik MY WEDDING BLOG UNTUK LOMPAT TERUS KE SANA

1 Pendapat&Kata Anda:

MaY_LiN said...

tahniah..
xsabar nak tunggu..
hope ade n3
hihihi